درمان ریزش مو
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

یکی از مسائلی که امروزه به معضلی برای برخی افراد تبدیل شده است درمان ریزش مو می باشد . وجود برخی موارد از جمله تغییر الگوی رفتاری و رژیم غذایی موجب شده سن ریزش مو کاهش یافته و افراد با سنین کمتر با ریزش مو مواجه شوند . 

ریزش مو به علت تاثیری که بر زیبایی افراد دارد ، موجب کاهش اعتماد به نفس و یا افسردگی در افراد جوان می گردد . به همین سبب افراد دارای ریزش مو به فکر راه حلی برای حل این مسئله هستند . 

درمان ریزش مو


روش های مختلفی برای درمان ریزش مو وجود دارد که برخی از آن ها می تواند مفید واقع شود و برخی تاثیری نداشته و حتی می تواند تاثیر بالعکس داشته باشد . 
به همین علت باید قبل از انتخاب روش درمانی در مورد تاثیر آن تحقیق نموده  و با کارشناسان حاضر در این زمینه مشورت نمایید تا از تاثیر روش درمان ریزش مو اطمینان یابید . 

در صورتی که شما روش درمان ریزش مو اصولی را انتخاب نمایید و آن را به موقع آغاز نمایید اکثرا می توانید موهای خود را بازیابید . 

زمان درمان ریزش مو

یکی از موارد تاثیر گذار در درمان ریزش مو زمان آن است . هر چه که شما زودتر اقدام به جلوگیری و درمان ریزش مو کنید برای شما مفید تر خواهد بود . زیرا تارمویی که ریخته می شود تا مدتی ریشه آن زنده باقی می ماند و با گذشت زمان این تازگی از بین رفته و ریشه مو ضعیف می شود و در نهایت از بین می رود . همچنین گذشت زمان موجب تجمع چربی و سایر مواد در سر شده و درمان را با سختی دچار می کند . زیرا این مواد باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند و رویش مجدد به سختی انجام می پذیرد . 

بنابراین بهتر است در صورت برخورد با ریزش مو سریعا نسبت به یافتن راهکاری برای درمان ریزش مو اقدام نمایید . 

 

تشخیص روش درمان ریزش مو 

نکته دیگر که در درمان ریزش مو دارای اهمیت است تشخیص درست علت ریزش و درمان درست آن است .  همان طور که بیان شد روش های زیادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که شما با بررسی دقیق باید مناسب ترین راه را انتخاب کنید .

مصرف سر خود محصولاتی که در اینترنت و شبکه های مختلف تبلیغ می شوند  ، ممکن است نتیجه عکس داشته و ریزش مو شما را شدید تر هم بکند . 

مصرف خودسرانه محصولات وقت و هزینه شما را هدر داده و در نهایت نتیجه مطلوبی برای شما نخواهد داشت . هر فرد با توجه به علت ریزش موی خود باید دارو مناسب خود را مصرف نماید . به همین سبب لازم است که قبل از خرید با مشاوران مشورت های لازمه انجام شود . 

به همین سبب می توان گفت مهمترین بخش در درمان ریزش مو تشخیص درست آن می باشد . 

ریزش مو به کوتاهی و بلندی مو و همچنین جنسیت فرد بستگی ندارد و هم خانم ها و هم آقایان ممکن است به ریزش مو دچار شوند . ریزش مو به علل مختلف اتفاق می افتد . استرس ، سبک زندگی ، رژیم غذایی ، وراثت ،ژن ، شامپو استفاده شده و ... ممکن است در ریزش مو تاثیر گذار باشند . گاها پزشکان با مشاهده مو شما قادر به یافتن  علت آن نیستند و باید آزمایشهای تیروئیدی و هورمونی را انجام دهند تا به درستی بتواند زمینه و درمان ریزش مو شما را پیدا کنند . 





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: